Kimini tanıdığına pişman olursun.
Kimini geç tanıdığına derler ya hani.
Ben seni tanıdığıma da pişman oldum.
Geç tanıdığıma da...
Ben sana hep pişman oldum.
Aşkla karışık...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En çok sana kırıldım.
Sana ağladım.
Sana güldüm.
Sana kandım.
Sana kanadım.
Ben ne yaptıysam
En çok senin için, sana yaptım.
Sorarsan "Sevdin mi?" diye...
Bunu fazlasıyla yaptım, biliyorsun...
Ben sana yazdım.
Sen başkasıyla gülerek okurken.
Ben sana ağladım.
Sen başkasıyla kahkaha atarken.
Ben sana öyle kandım ki,
Senin için hiçbir şey yapmayacak olanlara inanırken sen...