Tanrı’ya dua etmek ne anlama gelir?
 Bizim dışımızda bir sonsuzluk var mı?  Kendiliğinden var olan bu sürekli sonsuzluk sonsuzluk olduğu için illaki maddesel olacaksa maddesi tükendiğinde bir yerlerde sınırlı mı kalacak yoksa sonsuzluk olduğu için illaki ilahi bir kavrayışın ürünü ise ilahi kavrayıştan yoksun kaldığında sona mı erecek? Başka bir değişle bizim de bağlantılı olduğumuz bir mutlak mı ?