Apo

Apo
@Leoo1
IG:abdullahdrgnn
73
29 Ağustos 1999
43 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Bundan sonra bende göreceğiniz tek şey sırtımdır. Oraya da yabancı değilsiniz, tanışmışlığınız var.
Reklam
Bizim artık yaşadığımız hayat değil yalnızca zaman geçimi.
“Beni ya sev ya da sevme. Kendimi sevmeyi öğrenmem yirmi kusur yıl sürdü, bir başkasını da ikna edecek kadar zamanım yok.” Demişti birisi. Tam olarak bu sözün ortasında bağdaş kurup oturdum. Kendimi sevmem yıllarımı aldı. Bir de bir başkasını ikna edecek vaktim artık yok.
Evet biz de kimsesisiz. Bizim umudumuzda yok. Üç güvercin gördüğümüzde Ortadoğu’da yaşadığımız geliyor aklımıza…
Bu cehenneme şeytan bile daha fazla dayanamaz. Stefan Zweig
Reklam