Sevdiği için kendini feda edenler listemize Bihter Ziyagil, Anna Karenina’dan sonra Emma Bovary’de eklendi.Değer miydi? Bence hayır. Neyse Kübra kaçar.
Madam Bovary bitti.Baştan beri giydirdiğim Emma’nın ardından neredeyse ağlayacaktım.Yazar sadece 20 sayfa devam edebilmiş.Hak verdim.Biz Bihter Ziyagilden sonra hala kendimize gelemedik sonuçta
Bu bir kitap öneri iletisidir.Okuyalım okutalım dünya kimseye kalmaz.Bu kitap bana farklı bakış acıları kattı dediğiniz önerilere açığım.Yokmuşum gibi davranmayın takipçilerim :)