Tam konuşuyorum her şey yolunda, iyi kız diyorum olabilir evet ama önceden de soruyorum sevdiceğin var mı diye " Yok hayır oralı değilim" diyor. Diğer gün sevgili yapmış.
Ne bu zaman makinesini falan mı buldunuz aylarca konuşmayı 1 güne indirme falan