Bugün anneciğimide ikna ettim kitap okuma datemize çıkması için :))
Yarınki tahlile yetişmesi gerekiyor çünkü bu satırların 😶🌫️
Kitabın da hakkını vermek gerekir ki, anne ile yapılan herşey daha da bir eşsiz, daha da bir mükemmel.
İyi varsın canım anneciğimm❤️🔥
Çoğu kitap tahlili gruplarında görüp verimli olacağına inandığım bir eserdi.
Tam olarak istediğim verimi alamadım. Anlatılan sahabe efendilerimiz kusursuzlar ancak hayatları çok mücmel olarak anlatılmış. Kendi bilgilerim olmasa olayları ve satırları toplamakta güçlük cekebilirdim.
Belirli düzeyde bir bilginiz var ise tazelenmek için okuyacağınız harika bir eser.
İlk kez bir sahabe efendimizin hayatını okuyacaklar için pek tavsiye edemeyeceğim.
Yazarın kalemine sağlık