"Sevinç ve üzüntü aynı anda yaşanabilir mi? Tabii ki evet!
Bazen sevinirken üzülür bazen de üzülürken sevinirsiniz.
Böyle olunca, uçlar birbirlerini bir şekilde dengeler.
Sevilirken sevinmektir ama galiba bu yalnızca çocukluk yıllarında olur.
En beteri ise, tahmin edeceğiniz gibi üzülürken üzülmektir.
Neyse!"
"Meseleleri çözülmemiş bir ülkede yaşıyoruz. Her kuşak üstesinden gelemediği ya da gelmek istemediği konuları kendinden sonraki kuşağa havale ediyor. Çocuklarımız dünyaya gözlerini, bizim halledemediğimiz tartışmalı konularla açıyor. Bugün tartıştığımız hiçbir konu yeni değil."