Levlâ

...Radyo dinlerken uyuyakalmayı özlediğimi farkederdim Seni ve En çok da çocukluğumu... ° Levlâ 🌺
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimle barış imzaladığım gün herkesle savaşım bitti .
Vicdanla , onurla ve samimiyetle yaşanmış her an ölümsüzdür.
Şimdi güvenin sevginin merhametin azaldığı güzel çağ güzel kuşak ... Sabah için bir umudum var ! mevzu derin . mesele kalbim değil . hayatımı adalet isteyen insanlara adayacağım günlerimin hatrına ; Haksızlığa uğrayıp cevabın Yaradandan gelmesini bekleyen insanlara yardım edebilmem için mücadele edeceğim bir yol var . Biz ne zaman böyle olduk sorusunu kimse cevaplayamıyorken ben kendi kapımın önünü süpürmeye başlamakla meşgul olacağım . Uzun bir aradan sonra görüşmek dileğiyle #1000K
Yaşadığım her haksızlıkta aklıma geliyor oluşuna kızıyorum Herkeste biraz sen varsın bilmem ki sen kaçıncı rüyandayken üzüntülerimi gökyüzünde hangi yıldıza anlatıyorum yıldızlara da öfkeliyim Seni yakıştırdığım bütün güzel şeylere öfkeliyim Yalnızca yokluğunda bile bir yalana inanarak seni hatırlamanın bana güç vermesini çok isterdim Bütün yalnızlıklar bile senden daha kalabalık daha çok sahip çıktılar bana Bazen bana yakışmayan bir şey yapmak istiyorum kendime yalan söylemek istiyorum Yaptığın onca şeyin sevgisizlikten olduğunu yüreğine dünyaları sığdırmaya çalışırken yükünü koyacak bir heybe bulamadın değil mi ? Sen dünyam gibiydin Ve insan unutuyor ki dünya mükafat yeri değildi . dünya imtihan yeriydi Sen bir dünyaydın ...