Kendime olan saygımı hiç yitirmedim bundandır ki saygısızlık hayatımda kabul edemeyeceğim çizgim olarak benimle mezara gidecektir .
Namusumun hesabını kimseye vermeyeceğim
iki kuruş için kimsenin önünde eğilmeyeceğim
vicdanım olmadan nefes almayacağım
Ötesinde ki her fani yoluna devam edebilir
Hayat ekmek davasından ve aşktan öte bir şey
insan olduğumuzu unutmadan yaşayacağımız bir ömür diliyorum...
° Levlâ 🌺