Leyla Tevfikoğlu

Leyla Tevfikoğlu
@LeylaTevfikoglu
Kalbimin raflarına kitapları dizdim
yaşanmışlıklardır yüzün güzelliği
Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır. İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadesiz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız farkedilir.Bundan kaçının, monotonluktan uzaklaşın. Yüzünüz ifadesiz kalmasın.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"hepsi suçluydu hepimiz suskun bir küllüğün içinde yaşıyorduk üst üste söndürülen acılarımız." Viyadükler Onur Köybaşı
"Kimse yalnız olmadı herkes yalnızlığı denedi sadece sureti internet profillerinde duran yüzlerle gülümsemeyi denediler. “ağlamayı bilmek ne bilgelik” demişti De Unamuno ağlamanın lekesinden korktular."