Leyla

Leyla
@Leylamsmsm
"Kendimizi yitirdiğimiz zaman, her şeyi yitirmiş sayılırız işte."
Sayfa 72 - Can·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Böyle mi olmalıydı: İnsanın mutluluğu, aynı zamanda kederinin kaynağı mı olmalıydı?"
Sayfa 69 - Can·Kitabı okudu
"İnsanı gerekli kılan tek şey sevgidir kuşkusuz."
Sayfa 68 - Can·Kitabı okudu
"Zaten bu dünyada kimse kimseyi öyle kolay kolay anlayamıyor ki!"
Sayfa 68 - Can·Kitabı okudu
"Yani söz konusu olan, birinin güçlü ya da zayıf olup olmadığı değildir! Kendi yaşantısına ne ölçüde dayanabiliyor, mesele budur! Hem ahlaki hem bedensel anlamda."
Sayfa 66 - Can·Kitabı okudu