"Güzel bir şeye bakınca ağlar mı insan?"
"Ağlarmış demek ki" dedim. "Buna güzellik mi diyeceğiz, başka bir şey mi bilmiyorum ama bu kadarı insan yüreğine ağır geliyor, kaldıramıyorsun. Ona bakarken Mevlânâ'nın sözleri gelmişti aklıma: "Bu aşka ilahi diyemem korkarım/ İnsani diyemem utanırım"