eyll

eyll
@Libebary
Ne de olsa bugünlerde herkes "Bana asla bir şey olmaz" diye düşünüyor, bunu biliyor, buna kesinlikle emin. "Başkaları ölür ama ben yaşamayı sürdürürüm. Eylemlerimin sonuçları ve sorumluluklarım yok." Oysa var. Ama onlardan bahsetmeyelim ha? Eylemlerinin sonuçları insanı yakaladığında artık çok geçtir, değil mi Montag?
Sayfa 140
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Sayımız çok fazla" diye düşündü. "Milyarlarcayız ve bu çok fazla. Kimse kimseyi tanımıyor. Yabancılar gelip mahremiyetimizi ihlal ediyor. Yabancılar gelip kalbimizi söküyor. Yabancılar gelip kanımızı alıyor."
Sayfa 36
"Bizler yaşam bulmuş yıldız tozlarıyız, sonra da kendi kendini çözmek üzere evren tarafından görevlendirildik ama daha yeni başladık"
Sayfa 24·Kitabı okudu
"Evren size mantıklı gelmek zorunda değil."
Sayfa 11·Kitabı okudu
"İnanın bana sevgili Elizabeth, mütevazılığınız size zarar vermenin aksine mükemmelliğinize mükemmellik katıyor."
Sayfa 109·Kitabı okudu