Ayşe

"Tek ihtiyacım olan şey;bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek. "
Reklam
"Yanlış üslubun, doğru sözün celladı olduğunu" söyler Sadi Şirazi. Ne söylediğiniz kadar, nasıl söylediğiniz de önemlidir.
İnsan bir şeyden haz alabilmek için o şeyin yokluğunu, ızdırabını tatmaya muhtaç;açlık gibi, soğuk gibi yalnızlık gibi. Ama istenen bir kere ele geçti mi verdiği haz sönüp gidiyor. Yani geçici şekilde tatmin olmak mümkün ama mutlu bir halde sürekli kalmak imkansız. Mutlu olmak insan tabiatına aykırı mı yoksa? SİGMUND FREUD
Mesafe uzaklıklarda değil, Mesafe fedakarlıkta... Özdemir Asaf
✔️Üzgün birinin yanında mutluluğun hakkında konuşma ✔️İşi olmayan birinin yanında işin hakkında konuşma ✔️ Zayıf birinin yanında gücün hakkında konuşma ✔️ Hasta birinin yanında sağlığın hakkında konuşma ✔️Fakir birinin yanında paran hakkında konuşma ✔️ Ailesi olmayan birinin yanında ailen hakkında konuşma ➖ Çünkü bunların hepsi, karşınızdaki kişinin yarasını derinleştirmekten başka bir şeye yaramaz...