" "Düşünüyorum, öyleyse varım" yetmiyor bana.
Nerede, nasıl varım?
Ne amaçla varım...
Kimin için varım.
Var olmam ile olmamam arasında bir fark var mı?
"Var"lık kavramı bedene mi indirgenmeli ya da en basit (faydasız) bir düşünme eylemini yapanı da var mı saymalı?" Libreria