Sebepsiz sevmektir aşk.
Nedeni olmadan bağlanmak birine..
Gözlerine baktığında erimektir içten içe.
Ellerini tuttuğunda titremektir tüm benliğinle.
"Hatta sarılamamaktır utançtan,
Çünki utanmaktır sevmek aslında "
Sevmek nedir aslen?
Ölmek mi uğruna ?
Yaşamak mı onunla?
Sevmek mi ömür boyunca?
Yoksa ayrılmak mı gerekince?
Nedir insanı başkasına bağlayan?
Bilmez kimse bu soruların cevabını..
Kimi güzelini sever,kimi özelini.🌼