Amara

Ve koyulmak yola, Kalbinde ardında bıraktıklarının buruk acısıyla
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde söylemek istediğim çok şey var sanki. Çok büyük şeyler. Bunları ifade etmenin yolunu bulamıyorum. Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, herşey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum, anlatamıyorum.
Çayı şekersiz içemeyi öğrenemedim oysa ki damağım acı ile bu kadar hem hâl olmuşken .
Şu kısacık ömrümü bir şeye benzetecek olsam, tıpkı o tekne gibi derdim, sabah limandan geçip giden ardında hiç bir iz bırakmadan.
Gurbet
Uzaklaştırma yakınlaştırma içindir. Ayrılık buluşmaya doğrudur. Yitirme, bulma arzusunu uyandırır. Gurbette söylenir sıla şarkısı. Sevgiye özleyişin katılması içindi, Ademin dünyaya gönderilişi...