Lisa

Lisa
@Lisa10
Belikde gökyüzü insanlardan uzak Olduğu için bu kadar güzel.....✨
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nedenler içinde kaybolan bedenler.....🍷
Sen affetsen ben affetmem zalim onları 🍷🖤
Her ne kadar seni çok iyi anlayan insanlar da olsa Yanızılık içine işlemiştir.......
Keşke seni hiç tanımasaydım keşke hiç sevmeseydim........