Lisa

Lisa
@Lisa10
Sen affetsen ben affetmem zalim onları 🍷🖤
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her ne kadar seni çok iyi anlayan insanlar da olsa Yanızılık içine işlemiştir.......
Keşke seni hiç tanımasaydım keşke hiç sevmeseydim........
Seni Kıskanmak beni çok yoruyor....
Kaybettinğin yerlerde mutluluğu Aramayı bırak ~J- hope~