Lisa

Lisa
@Lisa10
Seni Kıskanmak beni çok yoruyor....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaybettinğin yerlerde mutluluğu Aramayı bırak ~J- hope~
Sevgli değiliz arkadaşda değiliz sadece birkaç Anısı olan iki yabancıyız.....
Keşke zamanın geri alabilsek......🖤