İlişki vicdan temellidir.Ama vicdan yoksunluğu olanı tanımak kolay olmayabilir.Çünkü zarar verince bile masumu suçlu hissettirir.Gücünü yaptığı istismardan sorumlu hissetmemekten alır.Kendini, her şeye hakkı olduğuna inandırır.
Vicdana veda insanlığa vedadır.