Liya liyaa

Liya liyaa
@Liyaaaaa
Kimseden hayır yok sayfalar ve sahaflar daha cana yakın..
Ben bir evden cenaze çıkarken yanında birilerinin öldüğünü gördüm.. Sadece biri tabut 'ta sığdı, Diyeri dünyaya sığamadı. Kalanda ölüyormuş gidenlerle birlikte.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen hava tanıdık bir gün gibi kokuyor. Hangi gün olduğunu bilmiyorsun, ama hatırlıyorsun.." Ağır bir hasret..
Cenaze sizin olmayınca helva tatlı gelirmiş
İçim buruk
Vaktinden önce gider mi insan ?. Gidiyorlar işte !. Duvarda hırkaları, cebinde fotoğrafları, sevdiği türküleri evdeki yerini.... Herşeyi dağıtıp gidiyorlar hem de .. "Gidiyorum" bile diyemeden"