Ben bir evden cenaze çıkarken yanında birilerinin öldüğünü gördüm..
Sadece biri tabut 'ta sığdı, Diyeri dünyaya sığamadı.
Kalanda ölüyormuş gidenlerle birlikte.
Vaktinden önce gider mi insan ?.
Gidiyorlar işte !.
Duvarda hırkaları, cebinde fotoğrafları,
sevdiği türküleri evdeki yerini....
Herşeyi dağıtıp gidiyorlar hem de ..
"Gidiyorum" bile diyemeden"