Liya

Liya
@Liyalkn
Kitapların asûdeliği
Evet büyük bir günahkarsın. - coşkuyla sürdürdü sözlerini. - senin en büyük günahın kendini boş yere öldürmen, kendini harcamandır.
Sayfa 402·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben bir kez geldim dünyaya ve yaşamak istiyorum.
Sayfa 342·Kitabı okudu
Ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim: 'genel mutluluk' falan bekleyemem... Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi...
Sayfa 342·Kitabı okudu
Kurbanına acıyorsa, varsın acı çeksin... Acı ve üzüntü, engin bir bilinç ve derin bir yürek için her zaman zorunludur. .... - Bence, gerçekten büyük insanla, büyük acılar çekmek zorundadırlar.
Sayfa 330·Kitabı okudu
Düşünce denen şeyi kovmuştu kafasından; acı veriyordu düşünceleri ona. Bildiği, hissettiği bir tek şey vardı: şöyle ya da böyle, her şey değişmeliydi; umutsuzlukla, tuhaf bir inançla ve kararlılıkla, - Değişsin de, nasıl değişirse değişsin, diye tekrarlayıp duruyordu.
Sayfa 190·Kitabı okudu