Ben mi?...
Düştüğüm yer çok yakındadır, bulabilirsiniz.
Kalbim çok açıktadır, yaralayabilirsiniz.
Sabrım çok yüksektedir, sarsabilirsiniz.
Yaram çok derindedir, göremezsiniz.
Şifam yalnızlığımın elindedir, alamazsınız.
Yalnızlığım görünmez duvarlıdır, yıkamazsınız.
Gün döner, benzi solar gülüşlerimin.
Kursaktaki dualarımı duyamazsınız.
''İki çift lafın belini kıramazken, beni kırabilir, sonra unutabilir, sonra susabilirsiniz...''
“Büyük bir mağaramız olsun bizim de. Bu şehre, bu karmaşaya, bu merhametsizliğe, bu gürültüye ayak uyduramayanların sığınabileceği bir mağaramız olsun”
Yıkılabilirsin, kırılabilirsin de... Hatta birileri gönlüne ektiği çiçekleri ezip geçebilir... Ama yerde yığılıp kalmaya hakkın yok! İnsanın kendi kendine ettiğini, dünya alem bi başına olsa yapamaz.