Zarife_den

Zarife_den
@LoraLa
Galiba çok tuhaf bir insan olduğunun, başkalarına benzemediğinin kendisi de farkındaydı...
- ‘Yüreğim kanıyor, ama, heyhat! Bu yaraya bir merhem yok!’ + Hafız’ın (şiiri). - Hayır. Bu (şiir) Seyyid Yahya’nın. Her üzüldüğünde bunu okuyor. + Ben de her üzüntülü anımda bir şiir okuyorum: “Ey, Aşk..! Ateşdir senin nesebin..; Niteliğin dumandır, kaynağın ise rüzgar.. Su, tufâna dönüştü.. Toprak da küle..; Senin kokunla ateş rüzgara karıştı… Şirinsiz her saray, bi sütûn gibi viranedir..; Ferhatsız her dağ bir saman çöpüdür rüzgarda… Yedi nesil öteye, tüm atalarımız gâmdı..; Bize miras kalan hep sonsuz keder oldu.. Rüzgar esince toprağımızdan senin kokun geliyor..; Sadece sen kalacaksın, biz hepimiz gidince…”
Reklam
"Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum, çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak."
Kimse bilinmezden korkmamalı, çünkü herkes istediği ve ihtiyaç duyduğu şeyi ele geçirebilir.
.. ve bütün günler birbirine benzediği zaman da insanlar, güneş gökyüzünde hareket ettikçe, hayatlarında karşılarına çıkan iyi şeylerin farkına varamaz olurlar...
"Bende herkes gibiyim. Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum."
Reklam