Gün doğdu, hep uyandık, siperlere dayandık
Gün doğdu, hep uyandık, siperlere dayandık
İstiklalin uğruna da al kanlara boyandık
İstiklanin uğruna da al kanlara boyandık
Bu hayatta ne yaşarsak yaşayalım bitmez dediğimiz en karanlık gecelerin sonu bile her zaman bitti. Ay gitti. Güneş doğdu. Kimsenin nasıl atlattığımızı bilmediği o acı günler vardı ya heh işte onlar da geçmişin tozlu raflarında kaldı. Biliyorum bazen -değil çoğu zaman- geçmişin acılarını hâlâ çekiyor olabiliriz. Ama unutmayın geçmişini bilmeyen geleceğine ışık olamaz. Geçmişimiz acı verici olsa da bizim için bir rehber olmalı diye düşünüyorum. Düşünün siz o acıları çekmeseydiniz o gün o kadar ağlamasaydınız hâlâ şuan ki gibi güçlü biri olabilir miydiniz? Eski sizi karşınıza alıp konuşun. Eski siz nasıldı? İnsanlara nasıl davranıyordu? Bakış açısı nasıldı? Hoşlandığı şeyler nelerdi? Değişti değil mi? Evet çoğu şey değişmiş olabilir. Ama hepimizin içinde o minik çocuk hâlâ var. İnsanız biz elbette ki hepimizin hataları olacak. Kusursuz insan diye bir şey yoktur. Şuan zor bir dönemden geçiyor olabilirsin. Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Sizi sizden iyi kimse tanıyamaz. Hayallerini gerçekleştireceğine güven. Hayal kur. Sadece kendini mutlu eden şeyleri hayatına al. Allah' a güven ve asla vazgeçme. Bizim kanımızda vazgeçmek yok. Direnmek var. Yolun sonuna kadar savaşmak var. Mücadele etmekten vazgeçme sadece yeri geldiğinde kendini stop et. Gökyüzü umudumuz olsun. 🌌💫🦋