"Kadın o gece hayatı boyunca öğrenmek istemediği bir şey öğrenmişti. Kimseye anlatamayacağı kadar acı bir gerçek...ama güçlü durmak zorundaydı. Yani kendisi böyle düşünüyordu. Kalp ağrılarına yenisi eklenmişti. Sonuçta gerçekten öğrenmemesi gerekseydi öğrenmezdi. Demek ki bu gerçeği öğrenmek onun kaderine çoktan yazılmıştı."
__"Toprak aldığını geri vermezdi.
Giden geri dönmezdi.
Şehitler ölmezdi.
Al bayrağın gölgesi yeterdi.
Hepimiz kendi hikayemizin yazarıydık.
Ve benim hikayem burada noktalanmıştı.
Toprak beni aldı diye üzülmeyin.
İnsanlığın ebedi yuvası bir avuç topraktır.
Ben ölmedim. Şehit oldum.
Beni unutmayın olur mu?
Çünkü ben şehit olurken bile sizleri düşündüm."__
Mutlu mu oldun? Sus.
Terfi mi aldın? Sus.
Güzel bir ilişkiye mi başladın? Sus.
Herşey yolunda mı? Sus.
Bu dünya da herkes senin iyiliğini istemiyor. Sus, çünkü o şeyin olacağı varsa da olmaz. Olursa da sadece ama sadece gerçek dostlarına söyle.