"Sana en çok ihtiyacım olduğu gün yanımda yoktun. O gece ne olduysa hepsini ben tek başıma hallettim. Çok ağladım. Gelmeni istedim. Ama sonra fark ettim ki ben bu hayatta herkessiz yapabilirim sadece kendim olmadan yapamam. Benim kimseye ihtiyacım yok. Gelseydin iyiydi ama gelmedin. Bundan sonra da gelmeni istemiyorum. Bir kitapta okumuştum: bazı insanlar hayatımıza bizi aydınlatmak için gelirmiş. Sen de bana benim kimseye ihtiyacım olmadığını dolaylı yoldan gösterdin. Bunun için sana teşekkür ederim."