•Mona•

•Mona•
@Lovee_yourself
Kendimi sizden daha iyi tanıyorum.
Günün değerlendirmesini yapıyorum. Çok eğlendim , çok güldüm, 1 2 saat önce dışarı çıktım birini gördüm midem bulandı, sonra ilk kez soğuk çay denedim bu eskiden 25 kuruş olan ama şimdi 1 lira olan meyve suları vardı ona benziyordu ama sanki biraz daha keskindi ne beğendim ne de beğenmedim. Sonra sonra yine gezdik şimdi de burdayım. Burdan çıkınca da kitap okumaya gidicem.
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendini yargılamayı bilmeyenler geliyor diğer insanları yargılıyor. Niye bu kadar tuhafsınız.