Evlilik gelişmek,okumak, gezmek, hayatı yaşamak gibi şeylere neden engel gibi görülüyor ki? Ne bu erkek düşmanlığı? Sevdiğiniz insanla hayatınızı birleştirip tüm bu yapacaklarınızı omuz omuza verip 2 dost,yoldaş,sevgili olarak yapabilmenin nesi kötü ki? Aynı yaşta zina edilse sessiz kalınır,evliliğe adım atılsa kıyamet kopar🙄