Benim elim, benim ayağım, başım gözüm, kalbim vesaire... vücudumuzu terkip eden her şeyi "benim" diye sayıp tüketebildiğimize göre ya "ben" nerede?.. O kimin?
Muhal farz, Allah olmasaydı, bu kadar zulmün, bu kadar yanlışın, bu kadar küfranın, bunca mazlumluğun, bunca hakkın, bunca gözyaşının hesabını nice olurdu? Bu hesabın oluşu, oluşunun hasreti, oluşunun zaruriyeti ilan ediyor ki, Allah var!..