"Nasıl olduğunuzu öğrenmek ister misiniz?"
Veronika, "Nasıl olduğumu zaten biliyorum," dedi.
"Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç ilgisi yok olanların. Olan her şey ruhumda oluyor."
Kanlı bir karanlıktı gördüğüm ben mi çok geniştim dünya mı çok dardı.
Nasıl yaprak yaprak açılıyordu vahşi bir bitki gibi içimde keder,
Ağaçlar sonbahara azalıyorlardı...
Türkiye'de çok yaygın bir mesele var. Kötü akıllar da bu meseleden çıkar. Aşağı yukarı 30 senedir ama bir bakıma da özellikle 1980'lerden beri yayılan bir meseledir bu. Nedir? İnsanların artık ahlaksızca başkasının hakkını yemeyi bile kendi nasibi olarak görmesidir.