Sıradan kişi için, hissetmek yaşamaktır ve düşünmek de nasıl yaşayacağını bilmektir.Benim içinse, düşünmek yaşamaktır ve hissetmek de düşünmek için bir gıdadır sadece.
Ben böyleyim. Düşünmek istediğimde bakarım. Ruhuma inmek istediğimde, uzun bir döner merdiven tepesinde üst pencereden bir kütle halinde yayılan damları sarı ve kahverengi bir veda ile yıkayan güneşe bakarken dalgınlaşır ve birden donarım.