Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
beni hayatta iki kere tanırsınız biri sizi severken biri de artık sevmiyorken
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hadi bakalım eskisi gibi olabiliriz oda özlemiş beni hissediyorum bunu

Lunexar

@Lunexar
·
Eski dostuma ilk adımı atım hadi bakalım devamı gelir mi
kader gayrete aşıktır ama biz artık her şey de ‘hayırlısı olsun’ kızıyız
Bana diyo ki sen olaylara kendi tarafından bakıyosun çünkü ben kendimim
Seni kapatmak istiyorum ama paylaşımlarımı çok seviyorum yazık olur kapatırsam gerçi bana beli olmaz