Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
birinin beni fazla tanımasına izin verdiğim zaman pişman oluyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hevesi kalmamış biri için her şey biraz önemsizdir.
Eski dostuma ilk adımı atım hadi bakalım devamı gelir mi
üzülünce midemin hemen hayat bitti moduna girmesini nasıl engelleyebilirim
Biri nasılsın dese oturur ağlarım öyleyim işte