Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
Bu aralar kendimden de bıktım açıkçası
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
altıncı hissim > gözüm kulağım
İyiyim diyorum inanıyolar.
daha ne kadar olmayabilir.
Bi insanın kalbini kırılmasından çok, ne şekilde kırıldığını önemli. Asla iyileşemeyecek yaralar açtığınızda geriye dönüp baktığınız zaman.kırdığınız kalpten ufak bir parça bulmaya çalışmanız ama, o kalbin yerini çoktan yel almış olur..