Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
Kişiye göre müsaitim..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Valla Kimine Çiçek Gibi Kimine Kaktüs Gibiyim Bu Saatten Sonra"
Hatasız insan zaten yok bize mahcubiyet lazım.
Şeytan diyor ki hiç tanımadığın birine gitt derdini anlat içini sonra engele gittsin
Hiçbir insanın ömrü, başka bir insanın egosunu taşıyacak veya bir başkasının nazını niyazını çekecek kadar uzun değildir.