Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
"Hiçbir şeyden haberim yokken daha mutluydum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
keşke bazı insanlar için yaptığımız her şeyi geri alabilsek hiç gerek yoktu
Nasılsın samimiyetsizliği ile iyiyim sahtekarlığı arasında bir yerdeyiz
Geri dönüş kabul etmiyoruz gitmeseydin
"Gökyüzü neden bu kadar temiz ve yeryüzü bu kadar rezil..?"