Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
Oysa sessizlik, ne kadar çok şey anlatır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
evet sıkıntı büyük, bi sigara yakar hallederiz kanka.
aslında çok eğlenceli biriyim ama uzun süredir keyfim yok
Ben kıskanmam soğurum.