Nur.

Nur.
@Lurethe
Birçok şarkı ve hikaye dinledim, Tanrılara oğul doğuran ölümlü kadınlar hakkında. Ve kimse mutluluktan söz etmedi.
"Kendime acıma hisleri içinde kıvranıp duruyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Çünkü öbür hayatlarda da mutsuz olmaya mahkûmum."
"Yaşamak için yaratılmamışım."
"Herkesi hayal kırıklığına uğrattım."
"Tam bir fecaat olarak yaşamanın acısı, öldüğüm takdirde herhangi birinin duyacağı acıdan daha fazlaydı."