Hayatımızda, çok yakın olup da hiçbir şeyin aramıza giremeyeceği bir zaman oldu, bizi sadece küçük bir köprü birbirimizden ayırıyordu.Sen tam üzerine basmak üzereyken sana sordum:Köprüyü aşarak yanıma mı gelmek istiyorsun? Sense daha fazla gelmek istemedin;sana tekrar aynı şeyi sorduğumda ise sessiz kaldın.O zamandan beri aramıza bizi birbirimizden uzaklaştıran, birbirimize yabancılaştıran dağlar, çağlayanlar ve daha neler girdi;artık bir araya gelmek istesek de gelemeyiz.Şimdi o küçük köprüyü düşündüğünde söyleyecek söz bulamıyor, hayretler içinde kalıyor, hıçkırıklara boğuluyorsun.