Ostrannaya

Ostrannaya
@Luttfen
Hayatımı bu kadar zorlaştırdığım için kendimden o kadar yorgunum ki...
Reklam
Her zaman önceliğim olmak isterdi. Bana hiçbir konuda ihtiyaç duymaz, onun önceliği olduğumu hissettirmez, hiçbir zor anımda yanımda olmazdı. Ama hep o önceliğim olmalıydı.
İkimiz de birbirimize hayrandık. O, bu dönemin rehavetinden kaçar, bense yaşamak isterdim. O, geldiğinde ben korktum. Ben hazır olduğumda o korktu. Ben ondan değil, kendimden gittim.
Benden ona günaydın,iyi geceler dememi beklerdi. Ben dediğimde susardı. Ona sürekli yazmamı bekler. Yazınca susardı. Sürekli gitmemi bekler, gitmediğimi gördüğünde sevindirdi. Umursamaz görünür, her kelimemi umursardı. Bir çocuk kadar saf, bir ergen gibi heyecanlı, bir yetişkin gibi doğru olduğunu düşündüğü yoldan dönmeyen biriydi.
Büyük cümleler etmekten korkarım da duyunca da hoşuma gitmedi değil.
Reklam