''Aşkta yenilgi terkedilmek değildir.
Artık fark edilmemektir.'' demiştin ya,
Sen beni fark ettiğini hep inkar ettin.
Ben de yenilgimi kabul ettim sadece.
Şimdi hala eskisi gibi davranmıyorum diye kızmaya, üzülmeye hakkın yok. Seni görüyorum, duyuyorum ama susuyorum. Çünkü sen bir tek bu şekilde beni anladın.