Ostrannaya

Ostrannaya
@Luttfen
İçime bir sıkıntı çöktü.
Reklam
Bin defa sorup "Bilmiyorum" cevabını aldığım soruları neden soruyorsam!
Bana sürekli "bir daha yazma" diyen birine, gururumu hiçe sayarak hep yazdım. Bana da yazıklar olsun.
Eskiden çok daha sert yazıyordum ama şu anda daha sakin, düşünceli davranarak yazmama rağmen neden daha kırgınsın bana?
Vicdan azabı çektiğimden değil, olabilme ihtimalimizin çekiciliği yüzünden... O ihtimal beni yaşama bağlıyor, güç veriyor.
Reklam