Ostrannaya

Ostrannaya
@Luttfen
Eskiden çok daha sert yazıyordum ama şu anda daha sakin, düşünceli davranarak yazmama rağmen neden daha kırgınsın bana?
Reklam
Vicdan azabı çektiğimden değil, olabilme ihtimalimizin çekiciliği yüzünden... O ihtimal beni yaşama bağlıyor, güç veriyor.
Armağan Çağlayan programının başında sadece merak ettiklerimi soracağım diyor ya, ben de öyle sadece merak ettiklerimi soruyorum sana. İstemiyorsan sormam ama o zaman da kuruyorum...
Hayatıma ilk girdiğin günden itibaren bana ne kadar inanmadığın an varsa o anların toplamı kadar sevdim seni, inandım, güvendim...
Gideceğimi düşündüğün için bana hiç yatırım yapmadın. Beni hep tarttın pişman olmamak için. Senin için imkansız bir olasılıktım belki de. Öyle mi?
Reklam