Ostrannaya

Ostrannaya
@Luttfen
Sadece seni bekledim ve olmadı. Sonra da böyle oldu içimdekilere... Canım sıkılınca, mutlu olunca, üzülünce hemen sana koşarken artık koşacak dermanım bile yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyayı değiştirebileceğime olmasa bile çevremdekilerin değişmesini sağlayabilirim diye düşünürken eskiden, Şimdi bana zarar vermediği sürece kim nasıl istiyorsa öyle yaşasın duyarsızlığı var üstümde. Boş verdim her şeye...
İçimdeki hevesleri aldırmışım gibi... "Olursa olur, olmazsa kısmet" umursamazlığı var üstümde.
Belki umudum belki inancım tükendi. Bilmiyorum. O yüzden anlatmak yerine susuyorum galiba.
İyi geceler