Lüziye Turan

"Gitmek gerekir bazen fazla yormadan, daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse; ardına bile dönüp bakmadan." ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN
Reklam
Yaşamın da bir amacı olmalıydı. Kendimizi bilgisizlikten arındırabilir; akıl,bilgi ve yücelik içinde özümüzü yeniden kazanabiliriz. Özgür olabiliriz. Uçmayı öğrenebiliriz...
Yaşam, bağrında taşıdığı olanaklardan ötürü ne büyük bir anlam yüklüydü!
Yutkundu... Oysa hız güçtü, hız sevinçti, güzelliğin ta kendisiydi hız.
Reklam