Severek okuduğum serilerden biri oldu,siyah evreni de en yakın zamanda okumayı düşünüyorum.Bu kitabın yarısı Ada'nın yarısı Alena'nın ağzındandı.Çocukluklarına daha çok yer verilmişti ve her iki çift içinde mutlu son oldu ama ben yinede yazarın biraz kısa kestiğini düşünüyorum final kitabından ziyade serinin devam kitabı gibiydi bence daha uzun olabilirdi.Milas ve Alenayı daha çok görmek isterdim.En azından Ada ve Varis'in 2,5 kitabı olduğu için daha çok içime sindi.Herkese tavsiye ediyorumm.
"Kanatları kırık kelebek;eli uz,evi uzak kelebek.Benim olman için çok mu beklemem gerek?"
Bu kitapta herşeyin açığa çıkması ve yan karakterlere de değinilmiş olması özellikle hoşuma gitti.Ada'nın gerçekleri hatırlayacağını düşünüyordum aslında birisinin anlatmasını pek beklemiyordum.Özellikle son 100 sayfa beni çok mahvetti.Bir an önce matem çiçeklerine başlamak istiyorum umarım hem varis ada hemde milas ve alena için mutlu bir son olur şiddetle tavsiye ediyorumm çok güzeldi.