Bir şeyler yazmalıyım ama söz bulamıyorum; bir tek söz söylemeye bile gücüm yok! Bir zelzele sanki tüm duvarları ve tavanları evleri yerle bir etmiş...
Onu üzmemek için ne acılar çekiyorum .
Ne kadar zor ve acı bir durum!
Neler çektiğimi kimse bilemez, acılarım ve dertlerim bile kendime özgü bambaşka şeyler bunlar...
Niçin böyle?