ANONYMOUS.

ANONYMOUS.
@MASUM_DMR_021
Neden doğum günüleri kutluyoruz
Bu gune kadar yaşadığın icin mi Yoksa gelecek yıllar daha kötü olacak bilip son akşam yemeği gibi bir eğlence icin mi Sen neden kutluyorsun?
Anket
ANONYMOUS.
Şahsen Ben Kutlamıyorum Doğum Günü Sevgililer günü ..... O tür Şeyler kutlamam Kaptalizmin Oyunudur Hepsi