ANONYMOUS.
Takip Et
ANONYMOUS.
@MASUM_DMR_021
Okur
10 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
26
Kitap
0
Takip edilen
3
Takipçi
6
İnceleme
0
Alıntı
0
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
ezgi
@cha_ezgi
·
Neden doğum günüleri kutluyoruz
Bu gune kadar yaşadığın icin mi Yoksa gelecek yıllar daha kötü olacak bilip son akşam yemeği gibi bir eğlence icin mi Sen neden kutluyorsun?
Anket
ANONYMOUS.
Şahsen Ben Kutlamıyorum Doğum Günü Sevgililer günü ..... O tür Şeyler kutlamam Kaptalizmin Oyunudur Hepsi